aloitin työt klo 7.00 villähteeltämenimme aloittamaan kaukolämpöputken kaivuuta teollisuus halliin aamu päivä meni tutkiskellessa paikkaa ja peilarin, suunnittelijan ja omistajan kanssa paikkoja tutkiskellessa
ilta- päivästä aloitimme kaivamaan kaukolämpö putkien pää uraa näkyviin ja ssiinä menkin se päivä' työt loppui klo 15.00
OK.
VastaaPoista