Työssäoppiminen Nummela
tiistai 6. joulukuuta 2016
30.11 työpäivän kesto 8h
Menin työpaikalle klo 8.00
työpaikalla lähdin tekemään koontikeräilyä ja sitä tein koko päivän
lähdin työpaikalta klo 16.00
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti