Työssäoppiminen Nummela
tiistai 6. joulukuuta 2016
Itsearviointi
Työssäoppiminen meni omasta mielestäni ihan hyvin
työssäoppimis paikalla opin kuinka varastot toimivat ja mitä tavaroille tehdään varastossa.
ja trukin ajaminenkin rupeaa onnistumaan ihan hyvin.
opin myös kuinka paljon varastosta lähtee tavaroita ja mitä niille tehdään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti