tiistai 6. joulukuuta 2016

Itsearviointi

Työssäoppiminen meni omasta mielestäni ihan hyvin
työssäoppimis paikalla opin kuinka varastot toimivat ja mitä tavaroille tehdään varastossa.
ja trukin ajaminenkin rupeaa onnistumaan ihan hyvin.
opin myös kuinka paljon varastosta lähtee tavaroita ja mitä niille tehdään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti