Menin auton kyytiin Hämeenkoskelta klo 6.30
lähdimme viemään leipiä hämeenkoski-hauho välille, kun leivät oli saatu jaettua takasin päin tullees aloimme jakamaan kaikkia muita paketteja joita oli kyydissä.
Ensimmäinen työssäoppimis päiväni päättyi hämeenkoskelle klo 11.15

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti