Työssäoppiminen Nummela
keskiviikko 18. lokakuuta 2017
17.10.2017 työpäivänkesto 8h
Aamulla menin vääksyyn lämpövoimala työmaalle hossa aloitin päivän siivoushommilla ja iltapäivän olin sorarekan kyydissa jota pääsin lastaamaan pyöräkoneella. Työt alkoi klo 7.00 ja loppui klo 15.00
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti