Aloitin työt klo 7.00 lahdesta kasaajankadulta aamusta katsoimme lävitse mistä menee mitäkin putkia ja mistä kohtaa menee kaukolämpöputket. Aloitimme kaivamaan kaukolämpöputkia esiin ja itse toimin koko päivän koneen perämiehinnä työpäiväloppui klo 15.00
OK.
VastaaPoistalisää kuvia ja laita vielä päivän pituus tunteina.