Työssäoppiminen Nummela

keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

23.2 työpäivänkesto 7.5 h

klo 6.15 lähdimme jakamaan vakio paikat lävitse ja sitten paluumatkalla muutamat peräkorven paikat ja evolle leivät ammusta. iltapäivällä jaoimme kaikki paketin ja työpäiväni loppui klo 13.45
Lähettänyt Unknown klo 5.14
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Tietoja minusta

Unknown
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ►  2018 (5)
    • ►  tammikuuta (5)
  • ▼  2017 (58)
    • ►  joulukuuta (9)
    • ►  marraskuuta (20)
    • ►  lokakuuta (10)
    • ▼  maaliskuuta (15)
      • itsearviointi
      • 24.3.2017 työpäivänkesto 6h
      • 23.3.2017 työpäivänkesto 5h
      • 22.3.2017 työpäivänkesto 5.5h
      • 17.3 työpäivänkesto 5.5 h
      • 16.3 työpäivänkesto 5 h
      • 15.3 työpäivänkesto 5 h
      • 10.3. työpäivänkesto 6.5 h
      • 9.3.2017 työpäivänkesto 7 h
      • 8.3 työpäivänkesto 7 h
      • 24.2 työpäivänkesto 7 h
      • 23.2 työpäivänkesto 7.5 h
      • 22.2 työpäivänkesto 6.5 h
      • 17.2 työpäivän kesto 7.5 h
      • 16.2 työpäivän kesto 7 h
    • ►  helmikuuta (4)
  • ►  2016 (23)
    • ►  joulukuuta (4)
    • ►  marraskuuta (13)
    • ►  lokakuuta (5)
    • ►  elokuuta (1)
Teema: Vesileima. Sisällön tarjoaa Blogger.