Työssäoppiminen Nummela
perjantai 31. maaliskuuta 2017
itsearviointi
minun mielestäni työssäoppinin fågelilla meni hyvin. työssä oppimis paikalla opin kuinka jakeluauton kuljettajan toimii työssään. minun mielestäni ihan tuo apukuskin hommameni ihan hyvin
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti