Työssäoppiminen Nummela

perjantai 31. maaliskuuta 2017

itsearviointi

minun mielestäni työssäoppinin fågelilla meni hyvin. työssä oppimis paikalla opin kuinka jakeluauton kuljettajan toimii työssään. minun mielestäni ihan tuo apukuskin hommameni ihan hyvin
Lähettänyt Unknown klo 2.07
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Tietoja minusta

Unknown
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ►  2018 (5)
    • ►  tammikuuta (5)
  • ▼  2017 (58)
    • ►  joulukuuta (9)
    • ►  marraskuuta (20)
    • ►  lokakuuta (10)
    • ▼  maaliskuuta (15)
      • itsearviointi
      • 24.3.2017 työpäivänkesto 6h
      • 23.3.2017 työpäivänkesto 5h
      • 22.3.2017 työpäivänkesto 5.5h
      • 17.3 työpäivänkesto 5.5 h
      • 16.3 työpäivänkesto 5 h
      • 15.3 työpäivänkesto 5 h
      • 10.3. työpäivänkesto 6.5 h
      • 9.3.2017 työpäivänkesto 7 h
      • 8.3 työpäivänkesto 7 h
      • 24.2 työpäivänkesto 7 h
      • 23.2 työpäivänkesto 7.5 h
      • 22.2 työpäivänkesto 6.5 h
      • 17.2 työpäivän kesto 7.5 h
      • 16.2 työpäivän kesto 7 h
    • ►  helmikuuta (4)
  • ►  2016 (23)
    • ►  joulukuuta (4)
    • ►  marraskuuta (13)
    • ►  lokakuuta (5)
    • ►  elokuuta (1)
Teema: Vesileima. Sisällön tarjoaa Blogger.