Työssäoppiminen Nummela
maanantai 6. maaliskuuta 2017
16.2 työpäivän kesto 7 h
menin auton kyytiin hämeenkoskelta klo 6.20
jaoimme kaiki vakio pait lävitse ja rupesimme kiertelemään pakettipaikkoja lävitse ja siinä meniki jonkin aikaa
pääsin töitä klo 13.30
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti