työt alokoi lahdesta klo 7.00aloitin työt perämiehenä kun tuli vastaan useampi haara kaukolämpöputkissa ja muita sähköjohtojakin. iltapäivästä olin kyydissä muutaman reissun toisella reissulla heitin kaivinkoneella paluukuormaksi viereiselle työmaalle 50mm mursketta. työt loppui klo 15,00
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti