siirryimme aamusta klo 7.00 matkakeitaan työmaalle jossa piti päästä täyttämään kaukolämpökauvantoa, mutta kun pääsimme sinne selvisikin että samaan kaivantoon olisi tulossa sähköjoshtoja joita ei oltu vielä laitettu, tietoa tuli että iltapäivällä pitäisi tulla ja odotimme klo15.30 asti ja lähdimme kotiin päin
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti