aloitin työ kasaajankadulta klo 7,00 aloimme heti tekemään rakennukseen sisään vienti kohtaa ja aloimme katselemaan korkoja jossa meennään rakennukseen sisään jonka jalkeen alokoi kaivuu urakka joka kesti iltapäivään saaakka, iltapäivälle otimme koneen lavetille ja aloimme viemään sitä hollolan matkakeitaan työmaalle työt loppui klo 15.00 hollolassa

OK.
VastaaPoista