Työpaikalla lähdin heti yhden työntekijän kanssa keräilemään tavaroita (koontikeräilyä) Ja samalla sain opetusta miten käytetään sellista pinta käsi tietokonetta josta näkee kaikki keiltävät kohteet ja niiden sijainnet. Keräilimme lavoille tavfaroita jonka jälkeen lavat kelmutetaan ja viedään oikeaan riviin/paikkaan johon kerätään saman lähetyksen tavarat jonka jälkeen tulostimme kerätylle tavaralle lähetyslistat ja rahtikirjat. Työpaikalta lähdin klo 16.00
![]() |
| Kuvassa näkyy kelmutuskone ja kelmutettu lava |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti