Tulin työpaikalle klo 8.00Heti saavuttuani lähtin keräilemään tavaroita yhden työntekijän kanssa ensin trukkien kanssa ja päivän puolessa välissä lähdimme käyttä mään korkeakeräilijää jolla nimensä mukaisesti mennään korkealle. ja sen jälkeen pääsin purkamaan rekkaa eli vastaan ottamaan tavaraa. rekka sisälsi koiran ruokaa. Työpaikalta lähdin kotiin klo 16.00
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti