Heti saavuttuani saulian toi ohjeeksi mennä purkamaan suolakivija Nuolukivi lastin lastin purkamisessa menin noin 45 min jonka jälkeen lähdimme paikottamaan tavaroita ja samalla siirsimme tavarat oikealla paikaalle souraan jonoon josta keräilijät saavat sitten hakea niitä. Työpaikalta lähdin klo 16.00
![]() |
| Kuvassa näkyy paikoitettut suolakivilvat |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti