torstai 20. lokakuuta 2016

20.10 Työpäivän kesto 8 h

Tulin työpaikalle klo 8.00
Saavuttuani työpaikalle lähdin muutamaksi tunniksi keräilemään (koontikeräilyä) yhden työntykijän kanssa jonka jälkeen Sauli antoi minulle sen  "käsitietokoneen" ja sitten näytti mistä kannattaisi aloittaa ja sitten siinä touhussa menikin noin 4 h. päivän lopussa parituntia kaadoimme hajonneita koiranruoka/ rehusäkkejä yhden työntekijän kanssa sellaisille rukkien piikeissä olevalle kontille josta kaadoimme ne sellaiseen isoon konttiin,
Työpaikalta pääsin lähtemään klo 16.00

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti