Heti saavuttuani sain tehtäväkseni lähteä keräämään( koontikeräilyä) ja sitä tein koko päivän ajan sain kerätyksy yhden työntekijän ikanssa 4 tilausta joissa oli aika paljon rivejä. joten kiireinen päivä ei ollut mutta kyllä tekemistä aina riittää.
Lähdin työ paikalta klo 16.00
![]() |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti