Työssäoppiminen Nummela
tiistai 29. marraskuuta 2016
24.11 työpäivän kesto 8h
menin työpaikalle klo 8.00
menin aamu päivästä tekemään koontikeräilyä ja iltapäivästä pääsin opettelemaan kuinka rekkoja lastataan ja kyllä se omasta mielestä ihan hyvin onnistui
lähdin kotiin klo 16.00
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti