Työssäoppiminen Nummela
perjantai 4. marraskuuta 2016
4.11 työpäivän kesto 8 h
menin työpiakalle klo 8.00
lähdin tekemään koonti keräily muutamaksi tunniksi yksin jonka jälkee tein yhden työntekijän kanssa muutaman tilausta puoliksi. ja päiväni päättyi klo 16.00
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti