Työssäoppiminen Nummela
tiistai 29. marraskuuta 2016
18.11 työpäivän kesto 8 h
olin työpaikalla klo 8.00 ja menin tekimään koontikeräilyä ja siinä vierähtikin koko päivä
ja lähdin kotiin klo 16.00
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti